دی ۱۳

ساخت راه انداز بدون محدودیت برای مودم‌های Conexant

اموزشی ۵ دیدگاه »

به نام خدا

یکی از مشکلاتی که کاربران لینوکس با آن مواجه هستند شناخته نشدن مودم داخلی رایانه آن‌ها توسط این سیستم عامل می‌باشد البته دلیل اصلی این امر آن است که اکثر مودم‌های داخلی از نوع winmodem بوده و همانطور که از نام آن پیداست برای سیستم عامل Microsoft Windows طراحی شده است. بیشترین سهم از این نوع مودم‌ها متعلق به شرکت Conexant می‌باشد که متأسفانه این شرکت هیچ راه‌اندازی را برای چیپ‌های خود جهت استفاده در لینوکس ارائه نکرده است. این مقاله به نحوه نصب راه‌اندازاین نوع مودم‌ها می‌پردازد. ادامه مطلب …»

نوشته ای از محمد صادق اطهری

دی ۰۱

Suse & Open Suse

دسته‌بندی نشده ۲ دیدگاه »

سلام به همه ی همراهان همیشگی لاگ و دوستان نو رسیده .
شرمنده که با سواد ناقصم سرتونو درد آوردم .
گفتم چون فن بیان خوبی ندارم شاید فایلی که برای ارائه ساخته بودم بدرد بخور تر از حرفام باشه .
ممنون از همه

suse

نوشته ای از luis.mahdi

دی ۰۱

چند نکته راجع به جلسه پنجم و اشنایی با توزیع های آرچ و چاکرا

اخبار لاگ, اموزشی بدون دیدگاه »

در جلسه دیروز که جلسه پنجم عمومی لاگ بود هدف بر این بود که توزیع های مختلف رو معرفی کنیم و مقداری هم به مباحث درونی تر و پیچیده تر توزیع ها بپردازیم ! ولی با اینکه استقبال عمومی به نسبت از همه جلسات بهتر بود ولی ظاهرا اکثریت به خاطر اون تبلیغ اشنایی با دوره +network و مدرکش امده بودن ! طوری که وقتی من جلسه رو شروع کردم همون اوایل چند نفر رفتن و در حین برگزاری هم همین جوری میرفتن!

برای همین فقط جنبه اشنایی با توزیع های مختلف در جلسه پنجم حفظ شد و از بحث بر روی نکات ریز به خاطر جو حاکم پرهیز شد.

البته انشالله سر فرصت جلسه پنجم رو نقادی میکنیم اما بعضی دوستان گله کردن که قرار بود در این جلساه ما ساختار کلی لاگ و تعریف و تقسیم وظایفو اهداف رو انجام بدیم که عرض کردم انشالله این هدف رو موکول میکنیم به یه جلسه خصوصی اعضای ثابت لاگ ، چون واقعا مطرح کردن اینها برای جلسه ای که بیش از سه چهارمش نفرات جدید بود بی معنی بود ! چون تازه کسی که امده ببینه این لاگی که میگن چیه؟ بعد ما ازش بپرسیم فلانی بنظرت اهداف و خروجی های لاگ چی باشن یا مثلا بیا این مسئولیتو تو انجام بده؟؟؟

من نقایص جلسه پیشو قبول دارم و شاید اصلی ترین مشکل نبود هماهنگی بود و به سهم خودم از تمام کسانی که وقت گزاشتنو تشریف اوردن هم تشکر میکنم و هم ازشون عذر میخام.

انشالله که با انقاداتو پیشنهادات دوستان مشکلات حرکت لاگ بر طرف بشه و هر روز بهت از روز قبل باشه.

و اما بنده هم جسارت کردمو یک ارائه ای دادیم برای اشنایی با توزیع های ارچ و چاکرا که فایلشو  ضمینه میکنم تا انشالله مفید واقع شه البته پسوندش odp هست که برای دیدنش یا باید رو ویندوز از open office استفاده کنید یا تو لینوکس راحت نگاش کنید:)

دریافت فایل

نوشته ای از فرید احمدیان

دی ۰۱

ساعت و زمانهای تشکیل کارگاهای اموزشی +network

دسته‌بندی نشده ۴ دیدگاه »

همونطور که گفته شد زمان و تاریخ دقیق برگزاری کارگاهای اموزش +network قرار شد از طریق سایت به اطلاع عموم برسه:

اقای سعید امامیاری فرمودند بنویسیم که در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه همین هفته از ساعت نه صبح ، به مدت چهار ساعت برگزار میشه و نام نویسی هم در همون جلسه اول انجام خواهد شد.

نوشته ای از فرید احمدیان